joi, 26 noiembrie 2009

cu capu' frate

Mă doare capu’.Posibil de la bere. Ai ce mă doare capul. Oare de la ţigări? Vinul a fost curat iar de la jack daniels se ştie că nu te doare capul niciodată. Iote şi la aştia la tv. Vorbesc despre ciroză şi ficaţi. Oare ce am mancat azinoapte după ce am venit de mă doare capul în halul ăsta? Ar trebui să se dea o lege pentru ăştia mahmurii şi cu dureri de cap. Cine e mahmur lucrează doar jumătate de zi. Aau capul. Partea proastă e că imediat o să rămân şi fără suc de portocale. Stai că parcă îmi aduc aminte de aseară. M-au adus acasă cu maşina două fete. Prietene bunicele. N-au vrut să urce. Poate din cauză că sunt însurat?…hmmm…poate. E bine să bei cu fete. Mai ales că într-un grup organizat una dintre ele e şoferiţă. N-a fost o petrecere. Doar ceva în aer…şi în bere că aşe mă doare capuuuuuu. De obicei nu mă doare capul când sunt mahmur. Nu. De obicei sunt mai chefos şi mai însetat. Parcă m-a luat şi cu greaţă. Asta nu e bine. O durere de cap o înţeleg dar greaţă…ţţţţţţţA fost fain aseară. S-a umplut barul. Îţi dai seama cam câţi ar trebui să lucreze jumătate de zi azi? Ce minte am şi eu…să mă apuc de scris când mă doare capul. Scriu ca să scap. Mi-am propus să scriu în fiecare zi pe blogul ăsta. Bănuiesc că pe ziua de azi durerea de cap o să fie cel mai semnificativ lucru. Altădată, cand eram mai mic şi eram mahmur, se întâmpla să facă maica-mea mâncare. Îţi poţi imagina mirosul ăla de borş cu leuştean, pătrunjel dres cu ou şi smântână? Ar trebui să mă mut cu maica-mea. E 9 jumate dimineaţa. Ar fi cazul să mă pun să dorm. Vouă…spor la treabă.

Un comentariu:

  1. borsh cu leustean...n-am mai mancat de cand eram vecini. ar trebui sa te muti cu maica'ta :-?

    RăspundețiȘtergere